Siuntų grąžinimo galimybės
Grąžinimo sprendimai
Kad ir kaip rūpintumėtės savo internetine parduotuve, produktų grąžinimas yra neišvengiamas. Užsakymo metu klientas norės sužinoti, kokios yra grąžinimo galimybės ir kaina. Aiški informacija apie grąžinimo procesą didina klientų pasitikėjimą.
Išmanieji sprendimai
Atsispausdinti grąžinimo etiketę ir pridėti prie siuntos
- Pasiruoškite viską iš anksto: atsispausdinkite ir įdėkite grąžinimo etiketę tiesiai į siunčiamą siuntą.
- Sukūrę internetinį užsakymą taip pat galite atsispausdinti grąžinimo etiketę, muitinės sąskaitą faktūrą ir net grąžinimo instrukcijas ir pridėti jas prie siuntos.
Išsiųsti grąžinimo instrukcijas el. paštu
- Pateikite dokumentus ir instrukcijas klientui el. paštu.
- Išsiųskite grąžinimo etiketę el. paštu, pridėdami instrukcijas ir sąskaitą faktūrą su nuoroda, leidžiančia klientui lengvai pasirinkti grąžinimo būdą.
E-parduotuvės užsakymų grąžinimo integracija (API)
- Integruokite API į savo internetinę svetainę. Tai leis jūsų klientams kreiptis dėl grąžinimo tiesiogiai internetu.
- Priklausomai nuo jūsų grąžinimo politikos, kliento naršyklėje bus rodoma grąžinimo etiketė. Jūsų klientas atsispausdina etiketę ir priklijuoja ją prie pakuotės. Galite susitarti dėl kurjerio paėmimo laiko arba patys pristatyti siuntinį į DHL paslaugų teikimo vietą.
DHL paslaugų teikimo vietos
DHL paslaugų teikimo vietoje kiekvienas gali siųsti, gauti ir grąžinti siuntas. Nebereikia laukti kurjerio, tiesiog išsiųskite, gaukite arba grąžinkite jums patogiu laiku.