Kokia yra jūsų elektroninės parduotuvės veiklos būklė?

Ar jūsų įmonė pasirengusi atlaikyti stiprią konkurenciją? Šiuolaikiniai vartotojai yra įgudę apsipirkinėti internetu ir yra reiklesni nei bet kada anksčiau. Atsakykite sau į šiuos klausimus, kad sužinotumėte, kokia yra jūsų svetainės būklė, ir atsisiųskite mūsų nemokamą e-knygą, kuri padės jūsų verslui pasiekti aukštesnį e-prekybos sėkmės lygį.

Elektroninės parduotuvės būklės patikrinimas

Klausimynas
Sparčiai auganti tarptautinė internetinė pardavimo rinka gali padidinti Jūsų pardavimus. Tarptautiniams pirkėjams savo pasiūlymus pateikę mažmenininkai pardavimus padidino 10-15 %, ir šis skaičius nuolat auga.
Nors gali atrodyti savaime suprantama, kad jūsų svetainėje galima apsipirkti tarptautiniu mastu, neturėtumėte to palikti atsitiktinumui. Kaip? Rekomenduojame savo svetainėje patalpinti tarptautinę prekybą apibūdinančią žinutę (banerį), kuriame būtų aiškiai matoma informacija, kad pirkėjai gali įsigyti jūsų produktus ir užsienyje.
Jei jūsų svetainė nepritaikyta prie pirkėjo gimtosios kalbos, pardavimas gali neįvykti. Daugiau nei pusė pirkėjų (56 proc.) mano, kad informacija pateikta pirkėjo gimtąja kalba yra svarbesnė už kainą, priimant sprendimą pirkti.
Mokėjimo paprastumas yra vienas veiksmingiausių būdų užtikrinti, kad klientai priimtų galutinį sprendimą pirkti. Beveik visi pirkėjai (98 %) nori turėti galimybę mokėti savo valiuta. Konkrečiose rinkose gali būti labai svarbus populiariųjų mokėjimo būdų pritaikymas. Pavyzdžiui, 56 % Nyderlandų pirkėjų internetu naudojasi "iDeal". Kitas pavyzdys: Kinijoje daugiau nei 300 mln. pirkėjų yra užregistravę savo mokėjimo korteles momentinių žinučių programėlėje "WeChat".
Nors tarptautinės siuntos keliauja dideliais atstumais, pirkėjai jų nori „čia ir dabar“ - už kiekvieną tarptautiniams pardavimams išleistą 10 JAV dolerių sumą 1 JAV doleris atitenka skubiam pristatymui. Mažmeninės prekybos įmonės, turinčios papildomų pristatymo galimybių, auga 60 proc. greičiau nei tos, kuriose siūlomas tik standartinis pristatymas
Muitai ir mokesčiai gali nemaloniai nustebinti tarptautinius pirkėjus, jei jie nesumokami iš anksto. Kai siūlote "Delivery and Duties Paid" (DDP), šie muitai ir mokesčiai pateikiami jums, kaip pardavėjui, taip sutaupant pirkėjui papildomą mokestį. DDP siūlantys mažmenininkai auga dukart greičiau nei tie, kurie to nedaro. Iš 20 didžiausių DHL e-prekybos klientų 15 naudojasi DDP.
Palaikydami ryšį per pranešimus apie pristatymą suteikiate pirkėjams norimą informaciją ir galimybę keisti pristatymo būdą. Pirmą kartą pristatomų siuntų skaičius išauga daugiau nei 15 %, kai yra siunčiami pranešimai apie pristatymą. DHL pristatymas pagal pareikalavimą apima 90 % visų e-prekybos siuntų, o pranešimai pristatomi daugiau nei 45 kalbomis į daugiau nei 150 šalių.
Supaprastintas prekių grąžinimo būdas yra labai svarbus klientui - 92 % jų ateityje greičiausiai pirks iš to paties pardavėjo, kuris siūlo aiškią ir paprastą paslaugą. DHL siuntų grąžinimo būdas yra patogus klientui: jie gali grąžinti siuntinius į pasirinktas paslaugos teikimo vietas arba susitarti dėl jų atsiėmimo pasirinktu laiku iš namų ar biuro.
Susisiekite

Užpildykite toliau pateiktą formą, kad gautumėte reikalingas įžvalgas ir atsisiųstumėte mūsų elektroninę knygą "Kaip užsitikrinti sėkmingą pasaulinę e-prekybą".




KAIP E-PREKYBA KEIČIA B2B

Skaitmeninių technologijų įsigalėjimas keičia tradicinį B2B požiūrį, o įmonės mokosi iš B2C praktikos. Susipažinkite su mūsų naujausiomis įžvalgomis apie pasaulinę B2B e-prekybą ir sužinokite, kaip naujausios e-prekybos praktikos gali pakeisti jūsų verslą.

DALINKITĖS

Twitter

LinedIn