Siuntos draudimas
Kas yra siuntos draudimas?
Siuntos draudimas yra neprivaloma paslauga, kuria galite pasinaudoti, kad būtų kompensuota finansinė kompensacija, jei siuntos būtų pamestos ar sugadintos. Siuntos draudimas gali apimti viską nuo elektroninės prekybos prekių iki svarbių dokumentų, tokių kaip teisiniai sertifikatai.
Ką apima siuntos draudimas?
Pamestos prekės;
Prekių pažeidimai gabenant;
Draudimo kaina yra susieta su prekės verte.
Išsiuntėte savo gaminį, bet atsitiko blogiausia: jis buvo prarastas gabenant arba buvo pristatytas sugadintas. Pirmiausia turite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kuri pradės tyrimą. Jūsų pretenzija turi būti pateikta per 30 dienų nuo tos dienos, kai DHL priėmė jūsų siuntą. Jie įspės atitinkamus mūsų tinklo aptarnavimo punktus, kad surinktų daugiau informacijos, įskaitant nuotraukas ir išsamią informaciją, susijusią su byla. Išvadų atnaujinimo galite tikėtis maždaug po 3 dienų.
Siuntos draudimo kaina - min 11.00 EUR arba 1% nuo vertės.